Viaţa, realitate sau iluzie?

Posted: June 7, 2015 in Viaţa
Tags: , , ,

image

  Mereu m-am întrebat şi încă mă întreb: ” Ce e viaţa?  E o realitate sau o iluzie? ” .

Poate că ceea ce gândesc nu e adevărat, dar,e propria mea părere.
Peste tot citim,auzim că viaţa este o iluzie, că mijloacele mass-media ne spală creierele, ne controleaza. Poate au dreptate, într-un fel,deşi eu cred că mass-media ne oferă o mare de informaţii despre orice, lumea încă e plină de secrete, nimeni nu i le-a descoperit , dar ceea ce ni se oferă, e deja de ajuns, nici prea mult, nici prea puţin. Avem dreptul de a alege ce să ne placă, ce să ascultăm, cum să ne purtăm şi stilul vestimentar. Recunosc, nu sunt adepta modei,port numai ce îmi place, nu îmi pasă dacă e demodat, atât timp cât mă simt bine, deşi unele articole “îmi fac cu ochiul”.
   Revenind la idee,viaţa, dacă e o iluzie, atunci de ce visăm când dormim?  De ce simţim gustul mâncării ,de ce ne doare când ne lovim?  De ce avem sentimente, de ce simţim, de ce gândim şi judecăm ? Mereu apare acel ” De ce” . Viaţa ne oferă timp pentru a ne răspunde la întrebări, care de care mai ciudate, dar,trebuie pentru că ne macină curiozitatea, face parte din noi. Dacă nu ar fi această curiozitate, probabil şi acum am fi fost în epoca de piatra, sau chiar mai înapoiaţi. Nu degeaba există vorba ” Toate la timpul lor.” . Cine a spus acest lucru,a gândit foarte bine. Nu e bine să grăbim lucrurile, viaţa oricum ne va oferi momentul în care acea ” sclipire ” apare . “Mai bine mai târziu decat niciodată “, o altă vorbă pe care mereu o rostesc si care recunosc că mi-a schimbat viaţa, m-a făcut să gândesc altfel, să înţeleg cursul vieţii altfel. Ştiu sigur că nu voi rămâne fără răspunsuri, mereu le găsesc,le aflu chiar şi în simplul fapt că mă trezesc dimineaţa ,ştiind că începe o nouă zi şi aflu  mai multe şi împărtăşesc şi celorlalţi interesaţi.
  Părerea mea este că VIAŢA este o realitate, nimeni şi nimic nu ne controlează, noi controlăm ceea ce ţine de noi,doar dacă nu ne lăsăm influenţaţi de ceea ce e considerat a fi rău pentru noi.

image

Viaţa şi timpul ne oferă oportunitatea de a ne cunoaşte pe noi înşine.

Leave a Reply

